priorita mailertable versus virtusertable (fwd)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Duben 19 09:34:05 CEST 2001

>v mailertable zaznam:
>domena.sk    smtp:[12.12.12.1]
>vo virtusertable zaznam:
>user na domena.sk    user12 na domena-nova.sk

>takze otazka do plena: ako presmerovat postu pre usera z virtusertable
>miesto preposlania na 12.12.12.1  a zaroven zachovat preposielanie
>ostatnej posty ?

Uz som raz napisal, ale pravdepodobne to treba dopodrobna. Skus do
virtusertable dopisat:

user na domena.sk	user12 na domena-nova.sk
@domena.sk	$1@[12.12.12.1]

> ps. pisal som aj do sendmail konfery ale moc mi nepomohly.

Toto nebolo fer, nakolko dostatocnu odpoved si dostal.

PS: z mailertable vyhod ti zaznamy, predpokladam ze su aj tak nanic, lebo
mas zaznam v sendmail.cw.