priorita mailertable versus virtusertable

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Čtvrtek Duben 19 10:04:06 CEST 2001

oto pakozdy wrote:

> nazdar ..
>
> ako sa vybavuje posta v nasledujucej situacii ?
> v mailertable zaznam:
> domena.sk    smtp:[12.12.12.1]
> vo virtusertable zaznam:
> user na domena.sk    user12 na domena-nova.sk

	No, jedna varianta je, ze to tu nekdo vi a povi. Druha varianta je, ze
to z hlavy nikdo nevi a zkusi to a povi.

	Druha varianta ovsem naznacuje, ze bys to zkusit a povedet mohl i sam

	Udelej si naznacenou konfiguraci, spust "sendmail -bt" a zadej mu
3,0 user na domena.sa

	hned budes vedet, ktera z obou situaci nastala. A pak nam rekni. Ja to
ted udelat nemohu, nejsem on-line.

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz