Smerovani posty pouze pro nektere uzivatele.

Jaroslav Stefka jaroslav.stefka na anet-brno.cz
Pátek Duben 20 10:45:28 CEST 2001

> Skusil by som toto:
> 1. zrusit vsetko co je v mailertable o presmerovani domeny.
> 2. Do sendmail.cw zadat domenu pre ktoru ma preberat postu.
> 3. do virtusertable zapisat
> user1 na domena.cz user1
> user2 na domena.cz user2
> @domena.cz $1@[ip-exchange]

No, to by slo. Diky za napovedu!

> masquerade_entire_domain If masquerading is enabled (using MASQUERADE_AS)
> and MASQUERADE_DOMAIN is set, this feature will cause addresses to be
> rewritten such that the masquerading domains are actually entire domains
> to be hidden. All hosts within the masquerading domains will be rewritten
> to the masquerade name (used in MASQUERADE_AS). For example, if you have:
>
> MASQUERADE_AS(masq.com)
> MASQUERADE_DOMAIN(foo.org)
> MASQUERADE_DOMAIN(bar.com)

No to je pravda, jenze jak se uz zminil pan Lukes, tohle prepise pouze adresu From:,
jenze ja bych chtel, aby z hlavicky e-mailu kompletne zmizelo takove to Received:, apod.
ktere se tyka vnitrniho stroje. Ale na tomhle netrvam (asi by se e-maily musely posilat
primo pres sendmail na linuxu, jak se jiz zminil pan Lukes. Ale to nemohu), to jsem se
jenom tak ptal, kdyby to nahodou nejak jednoduse slo.

V kazdem pripade dekuji za odpoved.

J.Stefka