Smerovani posty pouze pro nektere uzivatele.

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pátek Duben 20 10:44:02 CEST 2001

> [...]
> bych smerovat postu z linuxu na Exchange, jenze zatim ne pro vsechny uzivatele.
> Pomoci mailertable dokazu smerovat postu pro celou domenu, to je bez problemu. Jenze
> ja nestihnu v nejake rozumne dobe obejit vsechny uzivatele, takze potrebuju, aby
> pro ty uzivatele, kteri jeste nejsou na Exchange pripojeni, aby jim posta koncila
> stejne jako v soucasne dobe na linuxu a oni si ji i nadale stahovali POP3 protokolem.
> A tem uzivatelum, kteri jsou jiz stastnymi uzivateli MS Exchange :-), aby se posta
> smerovala primo na server do vnitrni site.

Na to asi staci uplne obycejne aliasy.

> Uzivatele odesilaji svou postu pres Exchange, ktery jako smart hosta pouziva linux.
> A me by zajimalo jestli je mozne nejak na linuxu nastavit, aby v hlavickach odchozich
> e-mailu vubec nefiguroval pocitac ve vnitrni siti na kterem ten Exchange bezi, ale
> byl tam jenom ten linux?

Jde-li Vam o vyhazovani hlavicek Received:, tak to asi sendmail neresi a zrejme
by bylo nutno zpracovani hnat pres nejaky (jednoduchy) programek. Pokud jsou vsak
vsechny predavaci uzly v intranetu pod privatnimi adresami, na ktere neni pres FW
pristup, je to asi zcela zbytecne.
--
                                                Lubos Kaspar