Smerovani posty pouze pro nektere uzivatele.

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Duben 20 16:31:34 CEST 2001

> Uz jsem zkousel tyto moznosti:
> 1. Dle navodu na serveru RedHatu jsem do mailertable dal nasledujici zaznam
> user na mojedomena.cz        SMTP:user@[IP-exchange]
> Co mi ale (asi logicky) nefunguje, protoze v /etc/sendmail.cw mam uvedenu
> polozku: mojedomena.cz

Takze to bude ta moja skusenost :-)

> Takze konkretne nyni mam ve virtusertable uvedeno:
>
> @mojedomena.cz    $1@[192.168.1.1]

Nuz po pravde sa priznam ze $1@[ipcko] funguje pre mailertable, ale ci
funguje aj pre virtusertable som nevedel. Trebalo skusit.

Treba niekde pohladal ekvivalent toho zapisu pre virtusertable, ale neviem
ci vobec virtusertable berie premenne ako hodnoty.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2