Smerovani posty pouze pro nektere uzivatele.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 20 18:29:39 CEST 2001

On Fri, 20 Apr 2001, Jan Satko wrote:

> Ja by som skor povedal ze ten exchange to vratil spat, lebo nepoznal
> uzivatela $1. Jednoducho to $1 sa netvarilo ako premenna ale ako mailbox.
> Teda aspon tak som to pochopil ja ;-)

Ted jsem se koukal do te zpravy na kterou jsem odpovidal a tazatel tam
pise ze exchange to vrati protoze adresat neni lokalni kdyz adresa je ve
tvaru $1@[IP.IP.IP.IP] takze jsem myslel ze exchange se nechce znat k
tomu tvaru domeny IP.IP.IP.IP a proto jsem mu radil ty hosts. Pokud
je chyba primo v tom zapisu, tak to asi bude tim.