Smerovani posty pouze pro nektere uzivatele.

Rehor Petr petr.rehor na decros.cz
Neděle Duben 22 17:14:53 CEST 2001

> Mna by len zaujimalo ci sa da skombinovat mailertable v
> virtusertable. Ja to teraz skusat nebudem, nechcem si odstavit
> system. Ale pamatam sa (a mozno zle, preto treba skusit) ze ked
> sa pouzivalo mailertable tak nesmel byt zaznam o domene v
> sendmail.cw. Kdezto u virtusertbale tam byt musel.
> Z toho teda vyplyva ze by sa nemali dat skombinovat pre jednu
> a tu istu domenu zaznamy, ktore date aj do mailertable aj do
> virtusertable.
> Ale bolo by dobre, keby to niekto skusil. Mne to zostalo v
> pamati takto zapisane :-)

Pouzivam nasledujici konfiguraci pro sendmail-8.11.2:

sendmail.mc:

	# Mailertable
	FEATURE(`mailertable')dnl
	# Virtusertable
	FEATURE(`virtusertable')dnl
	# Virtusertable se bude aplikovat na decros.cz a vsechny
subdomeny
	FEATURE(`virtuser_entire_domain')dnl
	# Nahrazuje uvedeni domeny do local-host-names (drive
sendmail.cw)
	# pro aplikaci virtusertable - jinak by nefungovval
mailertable
	VIRTUSER_DOMAIN(`domain.me')dnl

mailertable:

	# Smerovani veskere posty pro domenu na Exchange server
	domain.me				esmtp:[192.168.1.1]
	# Smerovani pro interni domeny
	intra.domain.me			esmtp:[192.168.1.2]

virtusertable:

	# Presmerovani mailovych adres
	root na domain.me			administrator na domain.me
	hostmaster na domain.me		administrator na domain.me
	postmaster na domain.me		administrator na domain.me
	mailer-daemon na domain.me		administrator na domain.me

V Exchange serveru maji uzivatele nastavenou adresu ve tvaru

	jmeno.prijmeni na domain.me

Vrele doporucuji k precteni sendmail/cf/README - tam to vsechno je.

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz