Smerovani posty pouze pro nektere uzivatele.

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Duben 24 09:22:51 CEST 2001

> Exchange serveru. Mailertable samozrejme funguje pouze pro
> nelokalni maily.

> sendmail.mc:
>
> 	FEATURE(`mailertable')dnl
> 	FEATURE(`virtusertable')dnl
> 	FEATURE(`virtuser_entire_domain')dnl
> 	VIRTUSER_DOMAIN(`domain.cz')dnl
>
> mailertable:
>
> 	domain.cz				esmtp:[192.168.1.1]
> 	extraburty.domain.cz		esmtp:[192.168.1.2]
>
> virtusertable:
>
> 	root na domain.cz			administrator na domain.cz
> 	hostmaster na domain.cz		administrator na domain.cz
> 	postmaster na domain.cz		administrator na domain.cz
> [...]

No podla tohto predpokladam, ze to je pre nejaky novy sendmail minimalne
8.11. Ale zaujima ma ako to funguje. Ta feature virtuser_entire_domain
robi co ? Lebo pre jednu domenu mate zaznamy aj v mailertable aj vo
virtusertable a pritom sam pisete ze pre mailertable nesmie byt zaznam v
sendmail.cw(local_host_names). Takze ten zapis dost pletie :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2