VYRESENO: Smerovani posty pouze pro nektere uzivatele.

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Duben 25 05:57:37 CEST 2001

Dne Út, 24 dub 2001 jste napsal(a):
> [...]
>lokalni mailboxy napr.
>jaroslav.stefka: jarda
>jstefka:    jarda
>stefka:    jarda
>pepa.novak: pepa
>pnovak: pepa
>novak: pepa
>To je, myslim, normalka. Jedinou zmenu, kterou jsem tedy udelal, je to, ze jsem
>u uzivatele, ktery uz na Exchange je, presmeroval i jeho lokalni mailbox
>(mno, asi to neni spravne receno), takze situace je pak v /etc/aliases nasledujici:
>(Uzivatel jarda jiz ma ucet na Exchange, pepa zatim ne)

Nebylo by lepsi misto tohoto radku dat do adrasere uzivatele jarda soubor
.procmailrc
#~/.procmailrc
:0
*
! jarda na ecxchange.mojedomena.cz
Samozrejmne za predpokladu ze pouzivate procmail.
Dan