SMTP chyby

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Duben 26 15:49:06 CEST 2001

On Thu, Apr 26, 2001 at 03:37:18PM +0200, Ondrej Rusek wrote:
> Zdravim,
> prosim poradte co znamenaji nasledujici chybove hlasky. Je to podivne, protoze se na domenu'uhk.cz' jdenim mailerem (pine) dostanu pokud to posilam pomoci muttu, tak je mi to vraceno s nasledujicimi hlaskami:

asi je chybne to AUTH, ocakava sa RCPT TO: (naozaj neviem presne),
ale co odporucujem najskor je skusit poslat postu pomocu
'mail -v kam.to na ide.cz' alebo priamo
telnet hera.uhk.cz 25
HELO a.b.c
MAIL FROM: bla na bla.bla
RCPT TO: bla.bla na bla.bla
DATA
abc
.

bude chybat zopar hlaviciek, ale aspon sa ubezpecite, ci to ide ... ak ano,
tak ich mail server je ok, inac je chyba vo vasom MUA

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185 RIPE