SMTP chyby

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Čtvrtek Duben 26 15:59:30 CEST 2001

26. 4. 2001 napsal(a) Ondrej Rusek na téma ,SMTP chyby`:

OR> Zdravim, prosim poradte co znamenaji nasledujici chybove hlasky.
OR> Je to podivne, protoze se na domenu'uhk.cz' jdenim mailerem (pine)
OR> dostanu pokud to posilam pomoci muttu, tak je mi to vraceno s
OR> nasledujicimi hlaskami:
OR>
OR>    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
OR> filip.rubacek na uhk.cz
OR>     (reason: 501 5.5.4 Invalid arguments)
OR>
OR>    ----- Transcript of session follows -----
OR> ... while talking to hera.uhk.cz.:
OR> <<< 501 5.5.4 Invalid arguments
OR> 501 5.6.0 filip.rubacek na uhk.cz... Data format error

> [...]

To chyba je vrácena behem komunikace v (E)SMTP protokolu, tedy prave
obalka je podstatna. parametr SIZE je v poradku a server ho povoluje;
doporucuji precist si definici ESMTP rozsireni AUTH a nastudovat, jake
chybove hlasky se mohou objevit (neznam ho, takze nemohu vice pomoci).
Bude to v nejakem RFC. Pokud presto narazite, tak servr je od MS, takze
muze byt i jine chapani standardu u MS a ve zbytku sveta.

Dobrym zdrojem informaci take budou cisla chyb v ENHANCEDSTATUSCODES (to
jest cisla 5.5.4 a 5.6.0). Opet RFC.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,