enlarge your penis 3 inches

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Duben 27 10:02:47 CEST 2001

On Fri, 27 Apr 2001, Martin Postulka wrote:

> Vzhledem k tomu, ze mi to prislo celkem 5x, je to uhrnem 15 palcu a to je trochu moc. :-))
>
> O  zabezpeceni konferenci na Emwacu si iluze nedelam, ale u sendmail na linux mne to prekvapilo.
> To neni pouzita takova ta zakladni filtrace, ze prispevky od neprihlasenych nejsou akceptovany?
> Nebo uz i tohle se spamerum vyplati a dari obejit?

Nevim jak u sendmailu, ale u konferenci bezicich na mailmanu mi minuly
tyden robot uspesne prosel prihlaseni - spamocal a pak se dokonce
odhlasil. Musel jsem zavest, ze prihlaseni prochani moji okometrickou
kontrolou.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.