enlarge your penis 3 inches

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Sobota Duben 28 11:44:59 CEST 2001

Dan Ohnesorg wrote:

> Nevim jak u sendmailu, ale u konferenci bezicich na mailmanu mi minuly
> tyden robot uspesne prosel prihlaseni - spamocal a pak se dokonce
> odhlasil. Musel jsem zavest, ze prihlaseni prochani moji okometrickou
> kontrolou.

	Mete prihlaseni "jednokrokove" nebo s potvrzenim zadatele ? Jestli to
druhe a presto se automaty prihlasuji, je asi opravdu na case zacit
prihlasovani vazat na test inteligence (zodpovezenim nejake otazky ...)
;-(

	Nedivte sem ze to nevim - ja ctu konferenci pres news (takze neni ani
jasne, jestli tento dopis clenove konference uvidi).

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz