obrana proti spamu, Re: enlarge your penis 3 inches

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Duben 27 23:25:37 CEST 2001

On Fri, 27 Apr 2001, Martin Postulka wrote:

> to je smutne.
> Da se v principu aspon oddelit, odstupnovat prihlaseni? (umi to listservery?)

Ono by stacilo, kdyby jsem neco posilal na tu adresu a tak overoval, ze
vubec existuje. On prihlasil adresu, ktera ani neexistovala. V technickych
konferencich celkem neni problem poslat zpatky dopis - jestli chcete byt
clenem, poslete nam zpravu s cislem XXXX. Mailman to umi a mel jsem to
zapnute, ale v "humanitnich" konferencich jsem mel vazne potize s tim, ze
lide, kteri sotva umi mailovat to proste nezvladali. Tak jsem to vypnul.

Kdybych tam udelal to, ze neco poslu a pockam nejaky cas, jestli se to
nevrati, tak bych si asi take pomohl. Protoze to spamovani slo rychle, to
bylo behem dvou minut hotove.

> Dokud roboty nezvladnou Turinguv test mohlo by to byt v suchu. :-))

V suchu budeme do to doby, dokud budeme mit jinou logiku prihlaseni nez
prumerny listserver. Bohuzel unifikace je uz tak daleko, ze se stejnym
zpusobem prihlasite do 50% ruznych listserveru. Vsechno zle je pro neco
dobre. Dalsi vec je, ze kdyz spammer zapremysli, tak kdyz bude cuchat po
adresach a uvidi na strance nejake list-id: nebo neco takoveho, tak
nescucne jen adresu z pole to, ale i z from:, tim padem vi, kdo smi
prispivat.

> Co to je spamocal?

Nejakej American Dream. Zelenou kartu nebo co, ja to ani cely necetl.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.