jak se dostat k poste ve virual domene

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Srpen 8 12:37:42 CEST 2001

> Nakonfiguroval jsem si virtual domains a vytvoril v nich uzivatele
> kdyz tam email poslu, tak se doruci (email se zapise do
> /var/spool/vmail/virtuladomena/jmeno ) ale nevim jak se mam k tomuto emailu
> pomoci POP3 dostat, kdyz dam telnet stroj 110 tak mi to nebere heslo (soubor
> s heslem je v /etc/vmail/{passwd|shadow}.domena)
> co jeste mam nastavi t aby sla posta normalne stahovat pres pop3? musim se k
> POP3 nejak specialne hlasit?

Aj by ma zaujimalo akym sposobom ste zabezpecili aby kazdy user z nejakej
virtualnej domeny bol v prislusnom adresari a sendmail tomu chapal.
Ale tak ci tak, budete musiet pouzit nejaky dost ohybny POP3 kde sa da
teda taktiez vsetko konfigurovat. Pocul som nieco o VPOP ale neviem o nom
nic. Mozno budete musiet robit rucny zasah do zdrojakov POP3 demona,
pokial nenajdete ziadneho co sa da sikovne konfigurovat. Ale kedze ste
zvladli nakonfigurovat takto sikovne sendmail tak pop3 asi tiez zvladnete.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2