jak se dostat k poste ve virual domene

Martin Kozusky kozusky na ics.muni.cz
Středa Srpen 8 16:00:37 CEST 2001

Takto sikovne to nakonfiguroval linuxconf :(
jinak jak bych to mel rucne udelat - abych mohl delat mail server pro vice
domen, pritom aby napr mohli existovat dva uzivatele, stejneho jmena, ale
kazdy v jine domene? a mohli dostavat ruzne emaily?
Moc se mi nehce delat to ze vytvorim local ucty (napr budu cislovat) a pak
jim postu budu presmerovavat podle cilove adresy.  Nebo to jinak nejde?
Diky moc,
Martin

news:Pine.LNX.4.30.0108081235140.28781-100000 na quanto.nr.sanet.sk...