program vacation ...

Martin Postulka Martin.Postulka na cerge.cuni.cz
Středa Srpen 8 15:48:25 CEST 2001

Zdenek Pizl wrote:

> DD,
>
>  nerad bych se pletl, ale vacation nenechava automaticky
> kopii zpravy, na kterou odpovida, v mailboxu uzivatele, ze ?

skutecne se pletete, v man strankach je primo tvar souboru .forvard,
nekdo, "vacation ......"
ze ktereho je videt, ze vacation je pouze jedna vetev, ktera se o samotne
doruceni nestara, pouze si ze zpravy vytahne adresu a zpravu zahodi.

> Pouzil jsem jej takto v .forward:
> "|/usr/bin/vacation -j -a nekdo na nekde.cz nekdo-local" a
> uzivatel nekdo ma po mesici prazdny
> /var/spool/mail/nekdo-local.
>
> Popripade, je mozne nejakym zpusobem vytahnout adresy, na
> ktere vacation odpovidal ? V domovskem adresari uzivatele
> nekdo je soubor .vacation.db. Pri letmem pohledu jsou v nem
> nejake adresy, ale nevim jestli vsechny ...

tohle bohuzel presne nevim, v dokumentaci jsem na to nenarazil
a nezkousel jsem to, ale doufam, ze tam jsou vsechny adresy,
na ktere vacation odpovida.