program vacation ...

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Čtvrtek Srpen 9 18:34:27 CEST 2001

> Date: Thu, 9 Aug 2001 08:01:35 +0200
> From: Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Re: program vacation ...
> presne pred mesiacom som napisal pre nasich uzivatelov take malicke HOW-TO
> na vacation:
> 4. zoznam e-mailovych adries, na ktore bola zaslana automaticka
>    odpoved spolu s datumom a casom ziskate prikazom:
>
>    vacation -l

Jeste k tomu, ze v nekterych imlementacich tato moznost neni.
V nouzi by mohlo pomoci

   strings ~/.vacation.pag

a nejspis se vypise seznam adres, v nejhorsim pripade muze byt
kolem nektere adresy nejaky jiny "zobrazitelny" znak; v pripade
pochybnosti si to lze ujasnit treba pres

   od -t c ~/.vacation.pag

BTW: Tento problem se mi ve vztahu k MTA zda ponekud off-topic.
--
                                                Lubos Kaspar