problem s uzivatelem

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 9 11:32:13 CEST 2001

Bohdan Blaha <blaha na jobpilot.cz> writes:

> DD,
>
> chtel bych se zeptat na jeden problemek, mam sendmail .8.11.2-14 a obcas
> se mi stane, ze pokud pres tento server poslu mail do internetu tak mi
> to vrati
>
>     ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
>      (reason: 550 <nekdo na nekde.cz>... User unknown)
>
>     ----- Transcript of session follows -----
>  ... while talking to mail.nekde.cz.:
>  >>> RCPT To:<nekdo na nekde.cz>
>  <<< 550 <nekdo na nekde.cz>... User unknown
>  550 5.1.1 <nekde na nekde.cz>... User unknown
>

> ale tat emailova adresa existuje,
> [...]

Je to problem na strane prijemce. Kdybyste nam poslal skutecnou
adresu, ktera selhava, asi byste se dozvedel: no jo, ti s tim maji
problemy furt.

Stava se to u freemailu a u serveru, ktere se brani spamu, ale
nechteji ukazat, ze zprava byla zamitnuta kvuli spamu. Kdyz jim
vypadne spojeni na server, kde si overuji odesilatele, tak zamitaji
vsechnu postu.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /