problem s uzivatelem

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Čtvrtek Srpen 9 17:55:26 CEST 2001

> From: Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Re: problem s uzivatelem
> Date: 09 Aug 2001 11:32:13 +0200

> Je to problem na strane prijemce. Kdybyste nam poslal skutecnou
> adresu, ktera selhava, asi byste se dozvedel: no jo, ti s tim maji
> problemy furt.
>
> Stava se to u freemailu a u serveru, ktere se brani spamu, ale
> nechteji ukazat, ze zprava byla zamitnuta kvuli spamu. Kdyz jim
> vypadne spojeni na server, kde si overuji odesilatele, tak zamitaji
> vsechnu postu.

To je ale dosti sverazny zpusob "chybove" obsluhy, kdyz davaji
"User unknown" misto nejakeho "Spammer check" nebo tak neceho,
co by odpovidalo pricine odmitnuti, ze? To uz je skoro na urovni
MS-Exchange, ktery v pripade, ze ma nejaky jeho klient vycerpan
limit, tak neohlasi napr. "Quota exceeded" nebo tak neco
pochopitelneho, nybrz skvele neurcite "Recipient unable to take
delivery of the message". V obou pripadech je odesilatel puvodni
zpravy dokonale zmaten. Ani se pak nedivim, ze nekteri BFU chybove
zpravy nectou a rezignuji se slovy "pise to neco anglicky"...
--
                                                Lubos Kaspar