problem s uzivatelem

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Srpen 9 17:59:32 CEST 2001

> To je ale dosti sverazny zpusob "chybove" obsluhy, kdyz davaji
> "User unknown" misto nejakeho "Spammer check" nebo tak neceho,
> co by odpovidalo pricine odmitnuti, ze? To uz je skoro na urovni
> MS-Exchange, ktery v pripade, ze ma nejaky jeho klient vycerpan
> limit, tak neohlasi napr. "Quota exceeded" nebo tak neco
> pochopitelneho, nybrz skvele neurcite "Recipient unable to take
> delivery of the message". V obou pripadech je odesilatel puvodni
> zpravy dokonale zmaten. Ani se pak nedivim, ze nekteri BFU chybove
> zpravy nectou a rezignuji se slovy "pise to neco anglicky"...

No ono to bolo trosku inak. User unknown hlasil druhy MX, ktory postu
zjavne nehadzal do fronty pre prvy MX, ale rovno ju pokladal za svoju a
tym padom aj User unknown. Zjavna chyba admina druheho MXu.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2