sendmail: smtp server se zdrzuje resolvovanim

Leos Bitto news na leos.cz
Čtvrtek Srpen 9 14:32:58 CEST 2001

Ahoj Pavle,
tohle jsem resil uz nekolikrat a pokazde jsem dosel k tomu samemu:
je treba zprovoznit lokalni DNS server, ktery bude znat reverzni mapovani
pro lokalni IP adresy. Ne nutne pro vsechny, ale urcite musi mit
autoritativni
prislusnou domenu (napr. 0.168.192.in-addr.arpa), i kdyby mela byt
prazdna. Pak zacne fungovat poradne vsechno, nejen sendmail.
Sendmail totiz funguje jako celkem spolehlivy detektor na nekorektni
nastaveni DNS. :-)

Leos

news:9k3q97$inn$1 na news.nextra.cz...