Qmail a forward posty

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Čtvrtek Srpen 9 15:51:22 CEST 2001

Dobry den,

	prosim Vas, mel bych nasledujici dotaz: Pouzivam qmail. Ten bezi na
jednom serveru, ktery preposila postu jinemu serveru, kde bezi mercury. Ten vsak
obcas spadne (coz neni nic neobvykleho, protoze jede pod M$ Win). Na tom prvnim
serveru (s qmailem) se nashromazdi posta, kterou nemuze poslat tomu druhemu
(mercury), coz je v poradku. Pak se ale nahodi ten spadeny mercury. Nova posta
odejde hned, stara posta jeste nejakou dobu visi na tom 1. serveru a az po
nejake dobe to posle dale.

	Ja bych se tedy chtel zeptat, po jak dlouhe dobe to zkousi qmail
standartne preposlat a zda se to da nekde nastavit. Bohuzel jsem nenasel v
zadnym manualu, ktery jsem cetl, ze by sla nastavit tato hodnota. Mozna jsem
se dival spatne a neco prehledl, coz nemohu take vyloucit. Staci spustit k
okamzitemu odeslani veskere nashromazdene posty qmail-send, resp. restartovat
qmail nebo je treba uzit jineho mechanismu.

	Dekuji.

		Petr Kucera