SMTP autentifikace na 8.11.5

RiGe info na tree.sk
Neděle Srpen 12 19:34:29 CEST 2001

Ano, je to tak, tim to jsem zmenil SMTP daemon na port 587:
FEATURE(`no_default_msa')dnl turn off default entry for MSA
DAEMON_OPTIONS(`Port=587, Name=MSA, M=E')dnl

Totiz ono uz neco na portu 587 bezi (pravdepodobne nejaky autentifikacni
daemon). Ja bych radeji primel sendmail, aby i nadale poslouchal na portu 25
a at si overi spravnost udaju na porte, jakem chce (to mi uz je jedno,
hlavne aby to behalo).

Muzete mi doporucit nejaky prikladek, kterym bych overil, jestli vubec ta
autentifikace funguje? Ona totiz neni pri odesilani mailu pres tento stroj
vyzadovana, jak ji ale zapnout?

--
RiGe maniac