SMTP autentifikace na 8.11.5

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Pondělí Srpen 13 11:08:30 CEST 2001

"RiGe" <info na tree.sk> writes:

> Ano, je to tak, tim to jsem zmenil SMTP daemon na port 587:
> FEATURE(`no_default_msa')dnl turn off default entry for MSA
> DAEMON_OPTIONS(`Port=587, Name=MSA, M=E')dnl
>
> Totiz ono uz neco na portu 587 bezi (pravdepodobne nejaky autentifikacni
> daemon). Ja bych radeji primel sendmail, aby i nadale poslouchal na portu 25
> a at si overi spravnost udaju na porte, jakem chce (to mi uz je jedno,
> hlavne aby to behalo).

Ta autorizace me celkem zaujala, zvlast, kdyz jsem se mrknul, ze
sendmail v redhatu je kompilovan s podporou SASL.

Sel jsem podle navodu co na nej byl odkaz v tehle konferenci a zjistil
jsem, ze jedine co v tom navodu chybi je zalozeni souboru
/etc/authdb. Kdyz jsem ten soubor zalozil pres saslpasswd, tak uz
sendmail ma v ohlasovacim stringu podporu auth deklarovanou. Ale nevim
jak to vyzkouset, podporu jsem nasel jen v mozille a tam jsem ji
zapnul. Nicmene podle tcpdumpu mozilla stejne heslo neposila. Takze
nevim, jestli to chodi nebo nechodi.

Pokud nekdo mate nejake zkousedlo, tak rekneme do stredy bude na
serveru poli.feld.cvut.cz platit dvojice jmeno/heslo test/test

Zatim nedela nic, nez ze autorizuje, zadne mimoradne vyhody jsem
uzivatelum, kteri se uspesne autorizuji nedal, ale chtel bych to
pouzivat na relay control.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /