postovni Klient ktery umi Maildir

Martin Kozusky kozusky na ics.muni.cz
Pondělí Srpen 13 20:22:08 CEST 2001

tim ze se smaze myslim to, ze kdyz spustim maildir2mbox, tak se zpravy
prevedou do mailboxu (ktery precte pine) ale taky se zaroven smazou z
maildir, takze ty zpravy nevidim pres POP3 (kdyz pouzivam webmail delany v
PHP), takze bud mohu cist jenom pres POP, nebo jenom z mailboxu.
Martin

news:20010813142405.F30369 na uvt.tuke.sk...