postovni Klient ktery umi Maildir

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Úterý Srpen 14 09:22:25 CEST 2001

> From: "Martin Kozusky" <kozusky na ics.muni.cz>
> Subject: Re: postovni Klient ktery umi Maildir
> To: sendmail na linux.cz
> Date: Mon, 13 Aug 2001 18:22:08 GMT
>
> tim ze se smaze myslim to, ze kdyz spustim maildir2mbox, tak se zpravy
> prevedou do mailboxu (ktery precte pine) ale taky se zaroven smazou z
> maildir, takze ty zpravy nevidim pres POP3 (kdyz pouzivam webmail delany v
> PHP), takze bud mohu cist jenom pres POP, nebo jenom z mailboxu.

Takto byste vsak narazil na potiz s tim, ze byste musel delat nejaky index
toho, co uz bylo do mailboxu pripojeno, aby se to tam nedavalo vickrat.
A i tak to bude dosti neprehledne a vlastne budete muset rusit zasilky na
dvou mistech (mne by se to teda nechtelo).

Pokud by byla zaruka, ze mezi 2 behy toho kopirovani budou predtim pripojene
zasilky z mailboxu odstraneny, stacilo by asi misto maildir2mbox dat treba do
ksh-skriptu uplne jednoduse neco jako:

: cat maildir/* >>mailbox

resp. (napr. museji-li byt zpravy v mailboxu oddeleny prazdnym radkem):

: for f in maildir/*; do { cat $f; echo;}>>mailbox; done

BTW: Tento namet je vzhledem k zamereni konference na MTA dost off-topic.
--
                                                Lubos Kaspar