Jednoduchá konfigurace emailu

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Pátek Srpen 17 15:27:05 CEST 2001

Zdravím všechny, rozhodl jsem se převézt naše servery na Linux RedHat 7.1cz,
docela úspěšně se prokousávám konfigurací "všeho" a jako poslední mi "zbývá"
rozchodit e-mail. Trávím nad tím už asi týden a nic. Přečetl jsem už snad
všechno co jsem mohl (linux.mikroservis.cz, linux.melzer.cz, návod Petra
Koláře, dokumentační projekt) a nic prostě nic.

Maximum co se mi povedlo byla možnost odeslat e-mail na lokální server a to
ještě jen na lokální e-maily. Jiné e-maily mi SMTP vyhodilo jako
neexistující příjemce.

Velice by mi pomohlo poslat konfigurační skripty pro nastaveni nějakého
e-mail serveru (sendmail, Qmail - je to jedno) pod kterým mi bude chodit
e-mail server podobně jako na Windowsech WinProxy nebo WinRoute (smtp
server - předávání na další smtp server, stažení z pop schránek nebo pop
schránky z doménového koše a distribuce lokálním uživatelům). Nic víc
nepotřebuji. Ideální představa je, že nakopíruju tyto skripty a "ono" to
začne chodit :-)

Lokální síť je za firewallem a adresuje se 10.0.0.*

Asi bych už i uvítal osobní konzultaci (za rozumnou cenu) - Olomouc.

Díky předem

Dalibor Kouřil