Jednoduchá konfigurace emailu

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Pátek Srpen 17 16:04:39 CEST 2001

Dne pá 17. srpen 2001 15:27 Dalibor Kouřil napsal(a):
> Zdravím všechny, rozhodl jsem se převézt naše servery na
> Linux RedHat 7.1cz, docela úspěšně se prokousávám
> konfigurací "všeho" a jako poslední mi "zbývá" rozchodit
> e-mail. Trávím nad tím už asi týden a nic. Přečetl jsem
> už snad všechno co jsem mohl (linux.mikroservis.cz,
> linux.melzer.cz, návod Petra Koláře, dokumentační
> projekt) a nic prostě nic.

nezoufejte, vsak se nekdo najde, kdo poradi. Podle toho, co
pisete chcete nekolik veci, ktere je neradno smesovat :

1) odesilani posty na dalsi smtp server
2)
  a) vybirani posty z pop3
  b) vybirani posty z pop3 schranky a rozdeleni uzivatelum

ad 1) ja bych na to sel pres sendmail a jeho SMARTHOST
direktivu. Budete si muset nakonfigurovat .mc soubor a
preklopit ho pomoci m4 do .cf To uz asi umite ;o), kdyz s
tim laborujete tyden. Jestli ne, tak nejlepsi je podivat se
na www.sendmail.org

ad 2)

a) jestli je mysleno, ze si lidi budou sahat na firemni
server POP3 protokolem pro postu, je to jednoduche.
Nainstalujte na server gnu-pop3d ...

b) zkusil bych se podivat na fetchmail.

						Z.P.