Pobočkové řešení

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Srpen 22 09:16:12 CEST 2001

Dalibor Kouřil wrote:
> potřeboval bych poradit jak některé e-maily nechat projít na nadřazený SMTP
> server a některé zpracovat lokálně. Nejvíc by se mi líbilo někde vyjmenovat
> lokální uživatele + skupinové aliasy, kterým se pošta doručí lokálně a
> ostatní e-maily na naši doménu sorbi.cz aby odešli na nadřazený SMTP server
> providera odkud si je pobočkový uživatelé vyberou přes POP3.
> Doména sítě je sorbi.localnet a firemní e-maily mají tvar xxx na sorbi.cz

Neni nejjednodusi pouzit LUSER_RELAY?
Postu pro sorbi.cz si nechate nastavit k sobe, sobe nastavite, ze jste
sorbi.cz a LUSER_RELAY nastavite k provaidrovi.
To luser by melo fungovat tak, ze adresy vypadajici jako patrici k vam,
ale neexistujici u vas se odeslou na zadany server.

Hlavni je, aby i vas provaider nepouzival LUSER_RELAY nebo neco na
ten zpusob, protoze jinak prichazi mail na neexistujici adresu ve
vasi domene bude pobihat mezi temi dvemi servery dokud se nevycerpa
pocet hopu. :-)

	Majkl