RE: Pobočkové řešení

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Srpen 22 10:05:46 CEST 2001

Jedna nase sit (ta hlavni) je sice pripojena wirelless linkou - tedy trvale,
ale je dost nestabilni a ja bych nechtel mit nas firemni server (zpracovava
celkem dost uzivatelu pracujicich v aplikacich ve FoxPro) zatezovan on-line
zpracovanim posty, proto mame postu tridenu u providera a ja ji stahuji
davkove pres pop3, podobne nemame na serveru ani nase stranky i kdyz by to
proncipialne bylo mozne.

--

Dalibor Kouřil, SORBI a.s.