RE: Pobočkové řešení

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Srpen 22 09:58:45 CEST 2001

Ted vidim, ze jsem problem popsal trochu nepresne. Vsichni lidi ve firme
mají e-mail ve tvaru jmeno na sorbi.cz. Mame 2 lokalni site - centraly a potom
nekolik samostatnych pracovniku mimo. Pokud poslete e-mail na
cokoliv na sorbi.cz provider mi podle seznamu definovaneho u nej roztridi
e-maily na hromadky, které potom vybírám pres pop3 a za soucasneho stavu
tridim na lokalnich sitich programem WinRoute (prechazime na Linux proto
tento dotaz) na lokalnich sitich pro jednotlive uzivatele (hromadkami myslim
e-maily - pro centralu Olomouc sorbiol na sorbi.cz, druhy pro Usti nad Labem a
dalsi pro ty samostatne lidi).
No a ja potrebuji aby na lokalnich sitich kdyz si posilaji e-mail lidi mezi
sebou (opet ve tvaru jmeno na sorbi.cz), aby ten e-mail nesel ven k providerovi
a zase zpatky, ale aby se zatridil rovnou lokalne. Jinymi slovy,aby SendMail
na serverech nektere vyjmenovane e-maily z domeny @sorbi.cz nechal "doma" a
nepoustel zbytecne ven (limitovana datova linka). I obraceny postup je
mozny, ze bych nekde napsal seznam adres z domeny @sorbi.cz, ktere nejsou
lokalni.

Kazdopadne virtusertable mi nepomohlo, protoze mboxuprovidera na provider.cz
bude vzdy zase neco na sorbi.cz a pokud nastavim ze ma sendmail zpracovavat
@sorbi.cz lokalne tak ven potom nepusti nic z domeny @sorbi.cz.

--

Dalibor Kouril, SORBI a.s.