RE: Pobočkové řešení

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Středa Srpen 22 10:38:44 CEST 2001

22. 8. 2001 napsal(a) Dalibor Kouřil na téma ,RE: Pobočkové řešení`:

DK> Kazdopadne virtusertable mi nepomohlo, protoze mboxuprovidera na provider.cz
DK> bude vzdy zase neco na sorbi.cz a pokud nastavim ze ma sendmail zpracovavat
DK> @sorbi.cz lokalne tak ven potom nepusti nic z domeny @sorbi.cz.

Nastavte si, ze sendmail nezpracováva sorbi.cz lokalne a do virtusertable
si vyjmenujte vsechny lokalni uzivatele a definujte, ze pro sorbi.cz se ma
pouzit virtusertable (neco jak VIRTUSER_DOMAIN ci jak se to v .mc
jmenuje). Tato funkcnost je asi az v jedeactkove rade sendmailu (8.11.x),
nize byste musel jit do pravidel. Pokud budete soucasne mit nastaveny
smarthost na ISP, tak by to melo delat, co chcete (loklani na sorbi.cz skonci
lokalne, protoze bude ve VUT odkazan na lokalniuzivatel, ostatni na sorbi.cz
pujde na ISP, ktery si zjisti, ze sotatni ma padat do sorbiol na sorbi.cz)

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,