RE: Pobočkové řešení

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Srpen 22 16:54:20 CEST 2001

Tady je problem ten, ze server.u-providera.cz je vzdy sorbi.cz...
Ono nefunguje ani to
 standa na sorbi.cz standa
Proc ve virtusertable nefunguje prepis na jmeno na sorbi.localnet ?? To by
vyresilo vse !!

Fakt nevim co s tim, asi posta bude chodit ven a zase nejpozdeji do hodiny
dovnitr... (tak je nastaven cron na fetchmail...)