RE: Pobočkové řešení

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Středa Srpen 22 17:10:29 CEST 2001

22. 8. 2001 napsal(a) Dalibor Kouřil na téma ,RE: Pobočkové řešení`:

DK> Provedeno, ... ale nefunguje... e-maily porad leti ven...
DK>
DK> Nevite kde je na webu konkretni priklad jak v pravidlech prepsat napr
DK> dalibork na sorbi.cz na dalibork na sorbi.localnet ??
DK>
DK> Mam pocit ze to bude jedine reseni..

Jedno z README k sendmailu tvrdí, že takto (cituji z příkladu tam
uvedeného):

                        info na foo.com    foo-info
                        info na bar.com    bar-info
                        joe na bar.com     error:nouser No such user here
                        jax na bar.com     error:D.S.N:unavailable Address invalid
                        @baz.org        jane na example.net

Z tohoto dle mne plyne, že pokud do virtusertable napíšete jméno
existujícího uživatele bez domény, tak se použije jako pro lokální
doručení (předpokládám, ale už to nevím jistě, že poté se případně
expandují aliasy a pak se doručuje). V každém případě řešení, které jsem
nastíníl (+asi nějaké věci, které jsem si při psaní nevzpomněl, ale napsal
je někdo jiný), jsem použil v jednom našem vytáčeném systému (mimo Prahu),
takže to, co chcete, pokud to dobře chápu, by udělat jít mělo.

Jinak přepis na sorbi.localnet by přece také měl jít tak, ze do
sendmail.cw date sorbi.localnet (a jak jsem psal drive, nedate sorbi.cz) a
do virtusertable date neco jako

mistni na sorbi.cz			mistni na sorbi.localnet

Pak se provede jeste prohledani zda na leve strane neni nekde
mistni na sorbi.cz, ale kdyz nebude, uplatni se se sendmai.cw (v 8.11.x se to
jmenuje jinak, myslim obsah Fw) a tedy se doruci. Nebo mam fatalni
zatmeni.

S pozdravem

V. S.

P. S.  Omlouvam se tem, kdo dosud nezaregistrovali, ze el. postou je mozno
zasilat cestinu: Nebyl to zamer, ale kdyz uz jsem se spletl a napsal
vetsinu s diakritikou, tak uz to prepisovat nebudu.

--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,