RE: Pobočkové řešení

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Srpen 22 20:25:36 CEST 2001

dekuji za trpelivost, ale virtusertable mi nahrazuje adresy jen kdyz napravo
neni nejaka mistni (zkousel jsem jen alias, alias na sorbi.localnet a nic), ale
kdyz dam napr svuj soukromy dali na post.cz, tak je vse ok a e-mail leti na
post...
Uz jsem zkousel i genericstable, ale to nedela vubec nic.

Jsem z toho jelen, vse ostatni jsem uz na linuxu nastavil (od dhcp, pres
bind sambu atd.) ale e-mail se mnou nekamaradi... :-)

Neni neco tak hezky jednoducheho jako na Windech WinProxy nebo WinRoute ? -
bohate by mi to stacilo !!!

Zkousel jsem Xmail, ale ten mi nejel vubec (pravda dal jsem mu jen 2 hodiny,
Sendmailu uz davam takovych 50 hodin).

--
Dalibor Kouril, SORBI a.s.