kopie na reditele

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Středa Srpen 29 15:14:42 CEST 2001

29. 8. 2001 napsal(a) Miroslav Geisselreiter na téma ,kopie na reditele`:

MG> Potřebuji pomoc s následujícím problémem:
MG>
MG> Naše firma má 1 ředitele, 4 vedoucí oddělení a každý vedoucí oddělení má pod
MG> sebou řadové pracovníky. Každý vedoucí dostává kopie e-mailů svých
MG> podřízených (pomiňte morální i jiná obdobná hlediska), což je zajištěno v
MG> /etc/aliases (každý na sebe a vedoucího).

Dost strasne.

MG> Ředitel pak potřebuje dostávat kopie pošty, co dostanou 4 vedoucí, ale jen
MG> jejich pošty, ne té, co už dostali od svých podřízených. Pokud toto řeším v
MG> aliases, dostává samozřejmě všechny kopie i podřízených. Virtusertable na to
MG> použít nelze.

Nechodilo by (v aliases):

radovy:			\radovy,usekac+spionaz
usekac+spionaz:		\usekac
usekac:			\usekac,reditel+spionaz

?

Vyznam uzivatelu je:

radovy -- uzivatelske jmeno typickeho bezneho pracovnika
usekac -- uzivatelske jmeno usekoveho vedouciho
reditel -- uzivatelske jmeno reditele

Podle mne by melo pro dostatecne nove sendmaily (cca od 8.9.x).

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,