kopie na reditele - dobre reseni (vyreseno)

Miroslav Geisselreiter mgeisselreiter na spojprojekt-brno.cz
Středa Srpen 29 16:02:35 CEST 2001

> Potřebuji pomoc s následujícím problémem:
>
> Naše firma má 1 ředitele, 4 vedoucí oddělení a každý vedoucí
> oddělení má pod
> sebou řadové pracovníky. Každý vedoucí dostává kopie e-mailů svých
> podřízených (pomiňte morální i jiná obdobná hlediska), což je
> zajištěno v
> /etc/aliases (každý na sebe a vedoucího).
>
> Ředitel pak potřebuje dostávat kopie pošty, co dostanou 4
> vedoucí, ale jen
> jejich pošty, ne té, co už dostali od svých podřízených.
> Pokud toto řeším v
> [...]

Tady je velmi přehledný tip, který mi mezitím došel a funguje:

Priklad :

funkce		jmeno			schranka
====================================
Reditel	Jan Novak		schr0001
vedouci-1	Daniel Hulka	schr0002
vedouci-2	Petr Kotvald	schr0003
zamestn-1	Bill Gates		schr0123
zamestn-1	Steve Balmes	schr0124
zamestn-2	Franta Vocas	schr0456
zamestn-2	Milous Zeman	schr0457

Aliasy :

jan.novak:		reditel		(to je jasny)
reditel:		schr001		(to je taky jasny}

daniel.hulka:	vedouci-1,reditel	(pro sebe + kopie pro reditele)
petr.kotvald:	vedouci-2,reditel	(dtto}
vedouci-1:		schr002		(doruceni do spravne schranky)
vedouci-2:		schr003		(dtto)
bill.gates:		schr0123,vedouci-1 (.. + kopie pro sveho vedouciho)
steve.balmer:	schr0123,vedouci-1 (dtto)
franta.vocas:	schr0456,vedouci-2	(jako predtim - jen druhy vedouci)
atd.

Vyhodou je, ze zaznamy :
reditel:	schr001
vedouci-1:	schr002

jsou napevno (stejne jako schranky) - a neni potreba je predelavat,
kdyz se zmeni obsazeni.

---
Miroslav Geisselreiter
E-mail: mg na gz.cz