Smerovani posty v Postfixu. Pro vybrane uzivatele.

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Srpen 29 16:56:25 CEST 2001

On Wed, 29 Aug 2001 14:32:01 +0000, Radek Hnilica wrote:

> mam tam uz davno
> jinystroj.cz		smtp:[jinystroj.cz]:25
> dal jsem tam co doporucujete

To se zase nenechte zviklat. :) Jestli skutecne potrebujete dorucit
primo na jinystroj.cz (a to asi potrebujete) primo, a ne podle MX
zaznamu, tak to mate spravne.

> please jaky je presny nntp:// lokator

cz.comp.mail.sendmail

> prosim vite o nejake news serveru ktery je otevreny i pro mne, po
> mnoha peripetiich beru newsy z nemecka.  Nicmene nektere tam nemaji,
> cz.comp.linux nastesti jo.

Ja pouzivam na newsy news.felk.cvut.cz - ale ten se asi da pouzit jen
z TEN155 (?).

> [...]
> nektere adresy na
> user	@mail-jinde.firma.cz
> jmeno.prijmeni	@mail-jinde.firma.cz
>
> kdyz dojde posta z venku, jde na branu, z brany na mail-hub, ten ji posle
> na branu a ta na mail-jinde.
>
> jeste horsi je to kdyz dojde posta na jmeno.prijmeni, to si to ty servery
> mezi sebou prehazuji jak horkou bramboru, bran na mail-hub, ten to prepise
> a posle brane z jmeno.prijmeni na user.  brana to zase vrati na mail-hub,
> ten to posle brane a ta to teprve posle na mail-jinde.
>
> Uz tusim nektere veci, ale neustale nemuzu pochopit proc se "ignoruje"

Hm. Napadaji mne jeste dve veci:

1) Jaky mate defaultni typ databaze, kterou vyrabi postmap? Je to hash
jako u mne? (Vyrobena mapa a zaznam v main.cf si musi odpovidat
typem).

2) Jeste jste smazal ty [] - jak vypadaji MX zaznamy pro jinystroj.cz?
I pri pouziti transport mapy se na jinystroj.cz dorucuje podle DNS;
takze jestli je primarni MX pro jinystroj.cz brana nebo mailhub, tak
by to mohlo celkem vadit.

  Milan Kopacka