Jmeno mailboxu v homediru

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Prosinec 6 08:21:34 CET 2001

Dne st  5. prosinec 2001 10:17 jste napsal(a):
> Dobry den,
> chtel bych presunout inboxy uzivatelu z /var/spool/mail/$USER do
> /home/$USER/. Pouzivam qmail, dokazu ho nastavit, aby ukladal do homediru.
>
> Jak by se mel ale mailbox jmenovat? Setkal jsem se s nazvy ~/mbox (pine),
> ~/Mailbox (qmail), INBOX (Squirrelmail). Existuje pro pojmenovani nejaky
> standard? Nerad bych tvoril tuny symlinku.

Podle meho je standardem mbox, pokud je mailbox typu mbox, tj jeden soubor. A
Maildir pokud to ma byti qmailova struktura maildiru.
A qmail standartne dorucuje do $HOME/mbox, pokud mu tytvorite soubor .qmail s
obsahem ./Maildir/ pak dorucuje do $HOME/Maildir/

> Do jake miry je standard /var/spool/mail/$USER? Ma smysl delat symlinky do
> homediru? Napada me pouze kvuli bashi, ale ten se da prenastavit.
>
> Jako mailer se prevazne pouziva pine, takze bych se klonil k reseni
> ~/mbox.

Pine neznam (nepouzivam), takze tady uplne presny nebudu. Je treba zjistit
zda umi pine s Maildirem a kdyz tak pouzit ten.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners