Jmeno mailboxu v homediru

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Čtvrtek Prosinec 6 09:31:06 CET 2001

> Podle meho je standardem mbox, pokud je mailbox typu mbox, tj jeden soubor. A
> Maildir pokud to ma byti qmailova struktura maildiru.
> A qmail standartne dorucuje do $HOME/mbox, pokud mu tytvorite soubor .qmail s
> obsahem ./Maildir/ pak dorucuje do $HOME/Maildir/

U qmailu jde podle me o to, jakym skriptem z /var/qmail/boot jej
spustite. Skript home vypada takto:

#!/bin/sh
# Using splogger to send the log through syslog.
# Using qmail-local to deliver messages to ~/Mailbox by default.
exec env - PATH="/var/qmail/bin:$PATH" \
qmail-start ./Mailbox splogger qmail

Takze dorucuje do ~/Mailbox. Prepsanim parametru programu qmail-start to
lze zmenit napr. na ~/mbox. Dalsi skripty zpusobi ukladani do
/var/spool/mail/$USER.

> Pine neznam (nepouzivam), takze tady uplne presny nebudu. Je treba zjistit
> zda umi pine s Maildirem a kdyz tak pouzit ten.

Maildiru bych se rad vyhnul proto, ze s nim nektere programy neumi (treba
nepatchovany pine a dalsi) pracovat. Standardni unixovy mailbox mi pripada
jako rozumnejsi reseni.

                 Zdravi
			Ladislav Vaiz
--
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo.