Pop3-SSL a moc novy Outlook

spatka.mta na luzanky.cz spatka.mta na luzanky.cz
Pátek Prosinec 7 18:02:50 CET 2001

Dobry den

Mam dotaz tak trochu neodpovidajici tematu konference, ale jsem si skoro jist,
ze jedine tady jsou ti lide co jsou mi schopni poradit.

Na postovnim serveru mi bezi RedHat 7.0 a standardni balik imap.  Na vsech
vzdalenych stanicich pouzivam pro vyber posty POP3 s SSL. Na Windows stanicich
je vetsinou Outlook Express 5.0. Tam vse funguje bez problemu.  Jeden silenec
upgradnul na Outlook Express 6.0. Ten zcela sverepe sdeluje, ze "Server, ke
kteremu jste pripojeni, pouziva zabezpecovaci certifikat, ktery nelze overit.
...". Pri generovani certifikatu jsem peclive dbal abych na otazku "Common Name
(eg, your name or your server's hostname)" odpovedel jmenem serveru. Zkousel
jsem zadat "Country name" cs i cz (ani us), ale ani to nemelo vliv.

Netusite nekdo, co delam spatne (krome toho, ze nemusim upgradovat na OE 6.0 -
to pravdepodobne neni dlouhodobe reseni)?

Dekuji za pomoc.

Petr SPATKA