Pop3-SSL a moc novy Outlook

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Prosinec 7 19:30:53 CET 2001

On Fri, 7 Dec 2001 spatka.mta na luzanky.cz wrote:

> [...]
> je vetsinou Outlook Express 5.0. Tam vse funguje bez problemu.  Jeden silenec
> upgradnul na Outlook Express 6.0. Ten zcela sverepe sdeluje, ze "Server, ke
> kteremu jste pripojeni, pouziva zabezpecovaci certifikat, ktery nelze overit.
> ...". Pri generovani certifikatu jsem peclive dbal abych na otazku "Common Name
> (eg, your name or your server's hostname)" odpovedel jmenem serveru. Zkousel
> jsem zadat "Country name" cs i cz (ani us), ale ani to nemelo vliv.
>
> Netusite nekdo, co delam spatne (krome toho, ze nemusim upgradovat na OE 6.0 -
> to pravdepodobne neni dlouhodobe reseni)?

Moc Vam nepomuzu jen pridam jinou zkusenost - presel jsem ted na nove
PCPINE ktere umi IMAP+SSL . Na jednom pocitaci s W98CZ-SE stacilo v pine
zapnout ssl a vse OK. Na jinem pocitaci s W98EN-SE na mne ten samy pine
rval ze server pouziva 'self-signed' certifikat a ze neni overen spravnou
autoritou. Coz koneckoncu byla pravda protoze jsem si certifikat generoval
sam. V pine jsem nasel volbu novalidate-cert , po jejiz aktivaci prestal
otravovat. Nicmene protoze se jednalo o ten samy program, soudim ze pine
musi nejak spolupracovat se ssl knihovnami windows a zrejme zalezi na
nastaveni toho ktereho stroje (typuju registry) jak se to pak cele chova.