feature REDIRECT && sendmail

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Prosinec 11 18:07:28 CET 2001

Zdravim zucastnene !

 jak funguje zminena ficura ? na sendmail.org je toho o tom
dost  malo :(

Reject all mail addressed to "address.REDIRECT" with a
``551 User not local; please try <address>'' message. If
this is set, you can alias people who have left to their
new address with ".REDIRECT" appended.

A krom toho, tak jak jsem to pochopil mi to nefunguje a
tedy nevim co a jak :(

Problem:

 mam uzivatele jarda, ktery odesel z domeny domena.cz do
domeny jarousek.cz. Jak mam pomoci REDIRECT zaridit to, co
anoncuji na sendmail.org - tedy aby, kdyz nekdo napise na
jarda na domena.cz mu prisel zpatky mejl s tim, ze uzivatel
tam uz neni a ze ma pouzit adresu jarda na jarousek.cz ?

					Z.P.