CNAME

Dan Lukes dan na obluda.cz
Neděle Prosinec 16 19:27:17 CET 2001

Dalibor Toman wrote:

> instead,
> as
>
> to jsem cetl a vylozil jsem si to tak, ze neni-li nalezeny MX zaznam
> neco deklarovane
> primo jako Acko ale CNAME tak se to nalezene jmeno pouzije jakoby to
> byla
> puvodne zkoumana domena -cili vse se spusti od zacatku.
>
> podle me to neni moc jasne definovany

	Ne, myslim, ze to je dost jasne. Vyhledava se "prava" strana toho, co
je za "@". Pokud je nalezen CNAME, pouzije se jeho prava strana jako
novy klic a vyhledani se restartuje (jelikoz na prave strane zadneho
zaznamu, tedy ani MX, jiz nemuze byt znovu CNAME nemuze dojit k
nekonecne smycce). Jelikoz k CNAME se nikdy nemuze vyskytovat dalsi
zaznam se stejnym klicem, nepripada v uvahu, ze by ke stejnemu klici
existovat CNAME a "A" nebo "MX" zaznam, takze ani v tomto ohledu nemuze
dojit ke zmateni.

	Pokud je nalezen MX pouzije se ten. Pokud MX nalezen neni, ale je
nalezen A, pouzije se jako MX s prioritou "0".

	Myslim, ze tam zadny prostor pro jiny vyklad neni.

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz