Prepisovani domeny

Petr Barta petr na netas.cz
Pátek Únor 2 11:37:19 CET 2001

> Ví tady někdo radu, nebo aspoň poradí mi někdo,
> kde najdu nějakou konferenci o sendmailu, kde by
> byli prihlaseni lidi, ktery o sendmailu i neco vi?
> Mel jsem za to, ze muj dotaz je dost trivialni a zda se
> ze jsem s nim odborniky spis zaskocil. . .
> Diky Vladimir

No, ze bych byl odbornik si nemyslim, ale AFAIK je tohle zpusobene tim, ze
ten prvni uzivatel si v postovnim programu napsal From adresu, tudiz ji ma
v poradku, a ten druhy ne, tudiz mu ji sendmail doplni sam. A doplni mu ji
zcela logicky jmenem uzivatele a domenou, kterou ma jako svoji vlastni...

				Petr Barta