Prepisovani domeny

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Pátek Únor 2 11:54:28 CET 2001

2. 2. 2001 napsal(a) Petr Barta na téma ,Re: Prepisovani domeny`:

PB> No, ze bych byl odbornik si nemyslim, ale AFAIK je tohle zpusobene tim, ze
PB> ten prvni uzivatel si v postovnim programu napsal From adresu, tudiz ji ma
PB> v poradku, a ten druhy ne, tudiz mu ji sendmail doplni sam. A doplni mu ji
PB> zcela logicky jmenem uzivatele a domenou, kterou ma jako svoji vlastni...

Puvodni tazatel nepise, zad se namahal pouzivat genericstable -- coz je
,,inverzni`` funkcnost k virtusertable, ktera zajistuje prepisovani adres
odesilatelu. virtusertable zajistuje jen prijem do ruznych virtualnich
domen. Pokud si dobre pamatuji.

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,