beginner-sendmail-deferred mails

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Neděle Únor 4 12:15:06 CET 2001

> je naprosto prozaicky -- tam nema s postou nic spolecneho a pokud se
> snazite (ci Vas sendmail) dorucovat pres atlas.cz, tak to delate
> spatne a nikoli podle MX.

** V tom je prave zakopany pes, z vyse uvedenych prispevku chapu, ze pokud
muj sendmail ma nastaveno relay based on MX a ja poslu mail na
neco na atlas.cz, tak by to mel sam poslat na spravny server a ne na pocitac
schovany za atlas.cz (resp. A zaznam asi). Proc to nedela, to prave nevim,
asi tu poslu konfigurak. Me nic nenapada. coz bylo puvodnim stimulem k
napsani prvniho prispevku tohoto threadu.

Nepochybne mam neco spatne, ale co, to nevim.

Jan Povolny