beginner-sendmail-deferred mails

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Neděle Únor 4 18:32:24 CET 2001

Jan Povolny wrote:

> ** V tom je prave zakopany pes, z vyse uvedenych prispevku chapu, ze pokud
> muj sendmail ma nastaveno relay based on MX a ja poslu mail na
> neco na atlas.cz, tak by to mel sam poslat na spravny server a ne na pocitac
> schovany za atlas.cz (resp. A zaznam asi). Proc to nedela, to prave nevim,
> asi tu poslu konfigurak. Me nic nenapada. coz bylo puvodnim stimulem k

	Moment - jeste tu zustala nezodpovezena jedna otazka - z ceho usuzujete
(Log, tcpdump, ?, ?), ze se vas sendmail pokousi spojit zrovna na
195.119.187.107 (Atlas.cz) ?

	A nez se rozhodnete posilat sendmail.cf, ktery je velice rozsahly -
pokud jste si jej generoval sam z *.mc pam navrhuji poslat ten; pokud
jste vzal *.cf z distribuce nejake verse a pouze udelal zmeny, pak
radeji poslete jen ty zmeny. Probirat cely cca 40k *.cf by bylo ponekud
pracne ...

	A pripadne, poslete take kompletni relevantni radky z "maillog". Muzete
take pouzit pro odeslani testovaciho mailu primo sendmail s optionem
"-v" a podivat se, jestli neni neco tam (a pripadne nam to poslat).

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz