beginner-sendmail-deferred mails

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Středa Únor 7 01:14:20 CET 2001

Jan Povolny wrote:

> ------------------
> O TryNullMXList=true
> ------------------

	A kdyz to tam nebude ? (Resp. bude-li false ? )

> *** Doufam, ze nevadi, ze jsem pouzil IPTRAF. Ano, v okamziku odeslani
> zkusebniho maila probehne dotaz na mnou zadane DNS (ns.inecnet.cz) a prelozi
> to na cislo 195.119.187.141, na kterem se pokusi o smtp a dostane RESET (v
> iptrafu). Nechapu, prece by to melo vzit podle MX. A MX ma Atlas spravne.

	No, kdyz se knihovna ptala na A tak neni divne, ze dostane odpoved na
"A" a ne na "MX". Mel byste to v prochazejicim dotazu videt - jo, jestli
se pta na MX a dostane A tak to jme take doma (nejsme, to by asi
nechodilo).

> *** tak tohle jsem moc nepochopil, takze neumim odpovedet. Mam hledat v
> sendmail.cf?

Ano.

Mate tam neco takoveho (jsou to definice maileru):
Msmtp,          P=[IPC], F=mDFMuX, S=11/31, R=21, E=\r\n, L=990,
                T=DNS/RFC822/SMTP,
                A=IPC $h
Mesmtp,         P=[IPC], F=mDFMuXa, S=11/31, R=21, E=\r\n, L=990,
                T=DNS/RFC822/SMTP,
                A=IPC $h
Msmtp8,         P=[IPC], F=mDFMuX8, S=11/31, R=21, E=\r\n, L=990,
                T=DNS/RFC822/SMTP,
                A=IPC $h
Mrelay,         P=[IPC], F=mDFMuXa8, S=11/31, R=61, E=\r\n, L=2040,
                T=DNS/RFC822/SMTP,
                A=IPC $h

	Otazka je, jestli v F= mate "O".

> ***vzal jsem ten sendmail.mc z RH 6.2 a doplnil par vlastnich radku, ten
> jsem pak prelozil na sendmail.cf, v sendmail.mc mi to na zadnou botu
> nepripada a muzu ho prilozit, neni tak dlouhy. Takze to delam.

	Hm. Zkuste vyhodit

define(`confTRY_NULL_MX_LIST',true)

	Jinak je to ale pomerne odvazny .mc - obsahuje snad vsechny
nedoporucovane feature, na ktere si tak z hlavy vzpominam  -
AUTO_REBUILD, accept_unresolvable_domain - snad vite co chcete.

> nemuzu najit, proc to resolvuje takhle blbe. Asi je na 99 % chyba nekde u
> mne, tak se mnou mejte trpelivost.

	A treba na ni ani neprijdem. Kdyz to neprojde, zkusime to jinak - ja
vam poslu sendmail.cf o kterem urcite vim, ze nic takoveho nezpusobuje a
pak uvidime dal.

							Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz